27 Eylül 2007 Perşembe

İmza Kampanyamıza gelen mesajlar

Ben de sizinle aynı konumdayım ve sizleri destekliyorum. Yapılacak onca iş varken sıra yılların ve de üstelik neredeyse Avrupalıların bile bildiği, yıllardır süre gelmiş kültürel, geleneksel olarak var olmuş bu toplumu rahatsız edip yok etmeye mi geldi? bunun yerine olmayan şeyleri oldurup, açıkları kapatsalar daha iyi olur.

Biz onları çooooook seviyoruz.

Kenan Vanlıoğlu

Gönlüm sizinle. Sulukule ve Sulukuleliler yaşamalı. Bedri Karayağmurlar

....varlığınız sürsün, neş' eyle türküleriniz, şarkılarınız doldursun kalplerimizi.
Lale ÖZİN

Sizleri destekliyorum. Kültürel zenginliklerimiz yaşasın... Sulukule yaşasın...Lale Altıntaş
Gıda Mühendisi

Kampanyanızı destekliyorum. Sulukule yok olmasın. Yaşasın. Sevgiyle.
Necmiye Alpay

Sulukulenin muhafazasını ve geliştirilmesini istiyorum.
Sabit Ozonder Öğretim Görevlisi

Bir sanatçı olarak sizleri her zaman destekledim ve desteklemeğe devam ediyorum, sevgiyle, sanatla ve Sulukulemizle kalın.
Çelik Bilge Tiyatro sanatçısı
destek vermek benim için onurdur başarıların devamı dileklerimle...
Zeynep Başkurt Mühendis

Sulukule'yi yok etmek değil, kurtarmak gerekir" diyen Sulukule Platformuna imzamla destek oluyorum.
Uğur Hüküm / Gazeteci – Yazar

Evet, Sulukule'yi kurtarmak gerekir ama bunu orada yaşayanların tam desteğini alarak yapmak gerekir. "Kentsel Dönüşüm" adi altında insanlar yerlerinden edilerek yerleşimleri dönüştürmek, olsa olsa o yerleri başka amaçlar için kullanmak, rant sağlamaktır. Yerel yönetimler halkın yönetimleri olmalıdır, çıkar gruplarının değil. Halkların bu yönetimleri değiştirecek gücü vardır. Kampanyanızı destekliyorum, benim adimi da imza listesine eklerseniz çok sevinirim.
Neşe KILDACI - Ögr. Grv.

Sulukule'yi yok etmek değil, kurtarmak gerekir
Paola Dalla Vecchia Italyanca okutman

Sulukulenin yıkılması çok büyük bir hatadır . Şöyle veya böyle gayet enteresan bir tarihçesi vardır . Burasını şahsi çıkarları için kimseye
bırakmayalım ve sonuna kadar mücadele edelim . Helbette hakikati
görebilecek aklı selim bir yönetici çıkacaktır
Canan TEMO
Yüksek İnşaat Mühendisi
Sanayici ve muhtelif şirketlerde Yönetim Kurulu Azası

Bu ülkeyi şimdiye dek ve bundan sonra da yaşanılır kılan içerdiğikültür mozaiğidir… Sulukule bu mozaiğin en baş yerinde, en onurlu yerindeduracaktır/durmalıdır da..daha da ötesi bu kültürel bireşim içinde konuk değil ev sahibidir.Hrant Dink nasıl yurttaşımsa Sulukule de kültürümdür. Kampanyanızın yalnızca destekçisi değil, sürdürümcüsü ve savunucusuyum da… Sevgi ve saygılarımla…
Semih Özcan yazar

Kampanyanızı ben de yürekten destekliyorum.
Tülay Bilgin - emekli öğretmen

Sulukule yüz yıllardır bir ekol dür
Kültürden biraz anlayan bunun değerini bilir.
Macaristan, ispanya gibi birçok ülkede Çigan müziğini kimler yapıyor?
Bunca yıl Turkiyede eğlence denilince, düğün denilince akla kimler gelir?
Amerika’daki zencilerin ki kadar dünyaca meşhur olamayan ama
en az onlar kadar kendilerine has bir tarzı yaratanlar kim?
Bunu idrak edebilmek için çok az bir kültür biraz da izan lazım
Ben Selamet Var; 20 yılı Avrupa’da çeşitli orkestralarda Trompet çalmış 10 yılını askeri müzikle uğraşmış 50 yıllık bir müzisyen olarak Sulukulenin ortadan kaldırılmasına karsıyım.
Antik bir şehrin dinamitle havaya uçurulması kadar insanlık ve kültür katliamıdır.
Eğer orada yasayan insanların iyiliği için bir şey yapılmak isteniyorsa, daha sağlıklı otantik konuma uygun bir çözüm bulunsun.
Selamet Var
Sonsuz sevgi ve hürmetlerimle.
Selamet Var

Bildiriye imzamı atıyorum tabii ki...SevgiyleAltay Öktem ( Yazar, şair)
Kampanyaya destek veriyorum. Rant kavgasının içerisinde bu insanların gözünün yaşına bakmayan herkesi şiddetle kınıyorum.
Saygılarımla
Onur Cengiz Şehir ve bölge Planlama Öğrencisi

Sevgili SULUKULE' liler ve SULUKULE DOSTLARI...
Bizler Gülensu Gülsuyu Güzelleştirme Derneği olarak her zaman olduğu gibi Bu etkinliğinizde de yanınızdayız…
Ve emin olduğumuz tek şey Sulukuleler kurtarılmadan, bizim mahallelerimizin de kurtulamayacağıdır.
Bu bilinçle elimizden gelen ne varsa yanınızda olduğumuzu bilmenizi istedik.
Hepinize, Hepimize kolay gelsin...
GÜLENSU GÜLSUYU GÜZELLEŞTİRME DERNEĞİ YÖNETİMİ
Sulukule’de yapılan vahşice kıyımı kınıyor bu kıyıma karsı mucadele edenleri destekliyorum.
A.Murat Yılmam Müzisyen ve Oyuncu

Sulukule Satılmasın, korunsun.İnci DUYGULU RESSAM


Tabii ki tarihi mekânlar yok olmasın! Millet yapıyor biz yıkıyoruz hayret bir şey?ALİ RIZA ŞAHİNDOKUYUCU -SERBEST MUHASEBECİ MALİ MİŞAVİR


Sevgili Arkadaşlar,
Türkiye mozaiğinde önemli bir yeri olan Sulukulenin yaşaması için yürüttüğünüz kampanyayı destekliyorum.
Hasan Gürkan Emekli

Merhaba,
Kampanyanıza destek vermek istiyorum. Her ne kadar bu sekil bir
Desteğin, oturduğum yerden, hiç zahmet vermeden olduğunu bilsem de
İsmimi listeye eklemenizi rica ediyorum.
I.yi çalışmalar kolay gelsin...
Özgür Günelsu - Mak. Y. Müh. - I.TÜ Makina Fakültesi Araştırma Görevlisi

Sulukule yıkılmasın, semtin kültürel mirası yaşatılsın.
Bülent Aksoy, yazar, araştırmacı.

Bütün değerlerimizi; kimliğimizi, benliğimizi, 1001 zenginliğimizi yok ederken, Sulukule yaşasın! belki bu durumu oradan, eğlenerek, dans ederek izleyeme şansımız olur.
Prof. Dr. Tülin Onat, ressam

Tarihi ve kültürel değerlerin yok edilmesi süreçlerine karşı yürütülen kampanyaya can-ü gönülden katılırım ve imzamı koyarım. Saygılarımla.
Prof. Dr. Osman Sermet Kabasakal
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Mühendislik-Mimarlık Fakültesi Kimya Mühendisliği Bölümü

Sulukulenin korunması ve yaşatılması için verilen mücadeleyi destekliyor, sizleri kutluyorum.
Cihat Aral

"Sulukule elbette yok olmasın"... Orası bizim zenginliğimizdir.
Girişimi, "yaşamına" destekliyorum...
Sevgiler,
Onur Serim - mühendis

Sulukule yıkılmasın kampanyasına ismimle imzamla destek veriyorum, Devlet bozulan koşullarla yaşayan bu tarihi bölgeyi hem kültürel, hem sosyal açıdan kalkındırarak düzenleyecek reformlar yapmalı fakat İstanbul da sadece Sulukulenin değil daha pek çok bakıma ve ıslaha muhtaç yerleri olduğu da unutulmamalıdır. Mesela Bilgi Üniversitesi kampus olarak Kuştepe yi seçerek çok iyi ve hayırlı bi iş yapmıştır. Orası da başlangıçta en az Sulukule kadar bozulmuş bir bölgeydi. İstanbul da Sulukule kadar orijinal olmasa da daha bakıma muhtaç, sefil ve maalesef devletin unuttuğu pek çok yer vardır. Keşke devlet öncülüğünde Sulukule bir başlangıç olsa!
Serhan Aykaç

Kentsel Dönüşüm Projesi adı altında her gün tarihi ve kültürel değeri olan bir parçamızın yok edilip burada yaşayan insanlarımızın yersiz-yurtsuzluğa sürülmesine karşı çıkıyor ve "Sulukule Yaşasın" adlı bu bildiriye imzamı atıyorum.
Serhat Şahin-İnşaat Mühendisi..

İstanbulluyum fakat çok istememe karşın hiç sulukuleyi görmedim.
şehrimin var olması yeni yollar,köprüler,geçitler yapilmasıyla değil onu var eden
insanlarının çeşitliliği ve kültürlerinin sunduğu güzlliklerdir.doğasıdır asla yok edilmemeli aksine korunmalıdır kanımca...
Uğur Uygurer ist.dev.operası sanatcısı.

Hiç yorum yok: